Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Niet tevreden?

Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Bijvoorbeeld over de behandeling door de huisarts of het telefonisch contact.
Dan horen we dat graag van u, zodat we kunnen leren van uw ervaring.

Klik hier om ons online formulier in te vullen.
De melding komt direct binnen in het registratiesysteem.
Met het online indienen van uw klacht of onvrede geeft u toestemming voor het inzien van uw dossier.
Wilt u uw klacht of onvrede toch liever schriftelijk of telefonisch indienen?
Dan kunt u onderstaande contactgegevens gebruiken:

DrechtDokters Huisartsenspoedpost
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Antoniuslaan 1c
3341 GA Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoonnummer 078-20 200 55
E-mailadres meldingen@drechtdokters.nl

Na ontvangst van uw bericht neemt de Huisartsenspoedpost zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht/onvrede te bespreken.
Wij bespreken samen wat er aan de hand is en bepalen met u wat een goede vervolgstap kan zijn.

Klik hier voor de klachtenregeling.

Heeft het bemiddelingsgesprek naar uw oordeel onvoldoende resultaat heeft gehad, of u bent het niet eens met oordeel van de huisartsenpost, dan kunt u een uitspraak vragen over uw klacht bij de Geschilleninstantie de SKGE, waarbij de huisartsenpost is aangesloten. Het oordeel van de Geschilleninstantie is bindend.