Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Heeft u een klacht?

Klacht

Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening.
Bijvoorbeeld over de behandeling door de huisarts of het telefonisch contact. Dan horen we dat graag van u, zodat we kunnen leren van uw ervaring.

Klacht indienen

Klik hier om online het klachtenformulier in te vullen.
De melding komt direct binnen in het klachtenregistratiesysteem. Met het online indienen van uw klacht geeft u toestemming voor het inzien van uw dossier.
Wilt u uw klacht toch liever schriftelijk of telefonisch indienen?
Dan kunt u onderstaande contactgegevens gebruiken:

DrechtDokters Huisartsenpost
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Antoniuslaan 1c
3341 GA Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoonnummer 078-20 200 55
E-mailadres meldingen@drechtdokters.nl

Na ontvangst van uw klacht, neemt de Huisartsenpost zo snel mogelijk contact met u op en bespreekt samen met u uw klacht.
Wij inventariseren met u de klacht en besluiten in overeenstemming met u wat een goede vervolgstap kan zijn.

Klachtenregeling & klachtenproces

Klik hier voor de klachtenregeling. Een toelichting op het proces kunt u hier inzien.

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg

Heeft het bemiddelingsgesprek naar uw oordeel onvoldoende resultaat heeft gehad, of u bent het niet eens met oordeel van de huisartsenpost, dan kunt u een uitspraak vragen over uw klacht bij de Geschilleninstantie de SKGE, waarbij de huisartsenpost is aangesloten. Het oordeel van de Geschilleninstantie is bindend.